Takács Antal: Ügyfélkiszolgálás, -elégedettség, -élmény

Takács Antal: Ügyfélkiszolgálás, -elégedettség, -élmény pankaandpietro

 

Egy könyv, ami nem arról szól, hogy hogyan és honnan szerezzünk még több ügyfelet, hanem arról, hogy mi történik azután, miután mellettünk döntött.

Most bevezető áron 5800 Ft helyett 4930 Ft-ért!

 

Ár:4 930 Ft
(19 pont)

Elérhetőség: 

Raktárkészlet megfelelő

Várható feladás: 

1 munkanap
Cikkszám:
PAN-000076
  • Leírás
  • Adatok

Végre egy használható, gyakorlatias és szórakoztató hazai szakkönyv a kedvenc témámban! Antival évekig dolgoztunk együtt, mindketten megszállottan kutatjuk az ügyfeleket, mindig egy kicsit más, emberközelibb nézőpontból, mint az átlag. A személyes kapcsolataink nagyon boldoggá és boldogtalanná is tehetnek minket végtelen érzékenységünk okán, hiszen tudatosan, vagy tudat alatt állandóan arra figyelünk, hogyan bánnak velünk mások. Nem kivétel ebben az üzleti kommunikáció sem – a mindennapi ügyfélkapcsolatinkban szolgáltatói felelősségünk, hogy milyen állapotban távozik tőlünk az ügyfél. Ez a könyv abban segít, hogy megértsük: hogyan és miért bánjunk mi jobban másokkal. Csak azt tedd az ügyfeleddel, amit te magad is elvárnál – mélyen hiszek ebben és örömmel látom, hogy ezt a szemléletet ez, a minden lényeges részletre kiterjedő könyv meg is tudja mutatni a szakmának, és minden érdeklődő olvasónak.  EKLER ÁGNES (Owner, Eklercoaching)

 

Az emberek legalapvetőbb motivációs faktorát elégíti ki a személyesség - bármit akarunk eladni: a vezető a motiváltságot, a munkáltató a márkát, a barkácsáruház egy fürdőszobabútort - ez teszi vonzóvá, hogy észlel bennünket, vagy legalábbis próbálkozik… A piacképességhez szükséges készségek jelentősen átalakulóban vannak a világban - a robotizáció minden gépekkel megvalósítható munkafolyamatot kiválthat. A személyes jelenlét – a másikra figyelő, reflektáló partner – minden kapcsolatban érték lesz a jövőben is. Az ügyfelekkel való kapcsolatokban a perszonalizálás az egyetlen, ami képes megkülönböztetni a minőségi márkák piacán. Ez a könyv alapmű abban az értelemben, hogy izgalmasan, hitelesen és a mai komplex világra szabva útmutatót ad a személyesség jelenlétéhez a bizniszben. Jó befektetés elolvasni és transzformálni a saját ügyfélkapcsolatainkra. Antit közel 15 éve ismerem – tapasztalata a témában megkérdőjelezhetetlen –, de ennél sokkal fontosabb, hogy szenvedéllyel, stílusosan és átlag feletti érzelmi intelligenciával teszi a dolgát, ami a szívügye, és amit most bele tudott tölteni ebbe a kötetbe.  BÁRDOS ANDREA (HR Director, Molnár & Bányai)

 

„Mert mégis mi a lényeg? Hogy szenvedéllyel légy jelen minden számodra fontos kapcsolatodban. Hogy szívvel-lélekkel gondozd azt, „mellékhatásként” pedig meglesz az eredménye. A könyv nagyszerű stílusban visz végig azokon a lépéseken, amelyek az üzleti kapcsolatokban felépíthetik ezt a fajta szenvedélyt, figyelmet, ügyfélközpontú viselkedést. Kiváló segítség mindenkinek, aki érzékenyíteni kívánja magát és környezetét a témában.  BOLEVÁCZ ÁGNES (Head of Operational Intelligence, Erste Bank Hungary Zrt.)

Kiadó: Customer View Kft.

Kiadás éve: 2019

Oldalak száma: 216

Méret: A5

Borító: puhatábla

Súly:  330 g

ISBN: 978-615-00-5732-3

Nyelv: magyar

 

szállítási díj *

a vásárlás értéke 0 - 25.000 Ft 25.001 - 160.000 Ft 160.000 Ft -ot meghaladó 
vásárlás esetén a szállítás
teljes költségét átvállaljuk

csomagonként

1300 Ft 1000 Ft

* Ez az ár 3 m övméretnél kisebb, 40 kg alatti csomagokra értendő. Egyéb esetben felvesszük veled a kapcsolatot!