ÁSZF

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a www.pankaandpietro.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: PGGH Értékesítő, Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Székhely: 2337 Délegyháza, Robinson park 3.

  • Adószám: 12994517-2-13

  • Cégjegyzék szám: Cg. 13-09-180769, Nyilvántartó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság

  • Szerződés nyelve: magyar

  • Elektronikus elérhetőség: hello@pankaandpietro.hu

  • Telefonos elérhetőség: Panka +36 70 3883 083, Péter + 36 20 247 1526

  • Számlaszám: 11742252-20073709-00000000

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:
Websupport Magyarország Kft.; 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.; support@websupport.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

  • könyvek, cd-k

  • lakberendezési tárgyak

  • elektronikai eszközök

  • szerszámok, kisgépek

  • gyerekjátékok

  • túra-, sportfelszerelés

  • szörpök, lekvárok

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

3. Rendelési információk

 

3.1. A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő szállítással a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

 

3.2. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os, ill. 5%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

 

3.3. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

 

3.4. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

 

3.5. Megrendelés kizárólag a weboldalon keresztül lehetséges. Telefonon, e-mailen, postai levélben leadott megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

 

3.6. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék nevét, képét, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített email címen vagy a Webáruház „kapcsolat” menüpontján keresztül szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

3.7. A rendelés menete

 

3.7.1. A „kosárba” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a weboldal tetején található bejelentkezés ikonra („nyíl”) kattintás után a „Új fiók létrehozása” lehetőséget választva érheti el. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „Új jelszó igénylése” lehetőséget. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, egy linket küldünk el Önnek e-mailben, ahol új jelszót adhat meg. A belépést a „Bejelentkezés” lehetőség választásával végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a bejelentkezés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön felhasználóneve és korábban megadott adatai. A weboldal tetején található kijelentkezés ikon („nyíl”) segítségével elhagyhatja az áruházat.

 

3.7.2. A kosár tartalmát a weboldal tetején található Kosár ikonra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vissza a termékekhez” gombot. A Pénztár gomb megnyomása után megadhatja – vagy a korábbi vásárlásai során megadottak közül kiválaszthatja - szállítási és számlázási címét, ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot. A rendelési adatok áttekintése után, ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, a „Rendelés feladása” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

 

3.7.3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét igazolja.

 

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, és azt a futárnak átadtuk, a megadott e-mail címére visszaigazolást küldünk Önnek erről. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a saját adatai között (a weboldal felső sorában található ikonra kattintva) a Rendelések menüpont alatt. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

 

4. Regisztráció

 

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető / szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

5. A megrendelések feldolgozása

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 6-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

 

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

 

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Utalás internetbankból vagy OTP pénztári befizetés (akár 0-24h befizető ATM-ből):
    Biztonságos: Külső raktáron lévő termékek esetén is csak 1-2 nappal a kézbesítés előtt kell fizetnie. A díjbekéréssel megvárjuk, amíg a csomagja a hozzánk közeli depóba érkezik. Az utaláshoz szükséges információkat email-ben küldjük majd el.

    Az utaláshoz tartozó e-mail tartalmazza a következőket:

    • a rendelésszámot (ismét),
    • a termékek súlyától függő pontosított szállítási költséget,

    • a pontos szállítási határidőt,

    • a pontos fizetendő végösszeget,

    • és az átutaláshoz szükséges bankszámlaszámot. Kérjük, az átutalás közlemény rovatában a rendelésszámot tüntesse majd fel!  Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

Amíg ezt az email-t nem kapja meg, kérjük NE UTALJA át az automata email-ben levő, nem pontos összeget!

A pontosító email minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza, vagy a számlát elektronikusan küldjük el. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

  • Utánvét:
    Utánvétkezelés felára 500 Ft. Utánvétes vásárlás esetén készpénzzel vagy bankkártyával tud fizetni.
     
  • Kártyás fizetés:
    Kártyás fizetés esetén a vásárlás végösszegéből számított 2% Ft kezelési költséget számít fel az OTP SimplePay.
    Biztonságos: Elektronikus számlát küldünk Önnek a szamlazz.hu-n keresztül. Az e-mail-ben levő "Tovább a fizetéshez" gombra kattintva tud kártyával fizetni az OTP SimplePay-jel. Külső raktáron lévő termékek esetén is csak 1-2 nappal a kézbesítés előtt kell fizetnie. A díjbekéréssel megvárjuk, amíg a csomag a hozzánk közeli depóba érkezik.
     
  • Előre egyeztetés esetén személyes átvételre székhelyünkön van lehetőség.

Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésében, és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért üzemeltető / szolgáltató nem tartozik felelősséggel. Ilyen esetben üzemeltető / szolgáltató a teljesítés meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti a megrendelőt erről a tényről, és felhívja a pontos szállítási cím megadására.

 

Csomagolás és szállítás díjszabása

 

Max. 10 kg-os csomagok esetén:

Packeta átvevőhelyre: 1200 Ft
MPL házhozszállítás: 2200 Ft

Az 10 kg-ot meghaladó csomagok esetén a csomag súlyának függvényében változik a szállítási díj. A rendelés beérkezése után felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, és pontosítjuk a szállítási díjat.

Packeta átvevőhelyek listája itt található. Ha Packeta átvevőhelyre kéri a csomagot, a szállítási cím megadásánál a "Packeta átvevőhely ID-ja" mezőbe az átvevőhely számát írja! Z-BOX-ból (packeta csomagautomata) történő csomagfelvételhez a Packeta applikációja szükséges! A többi átvevőhely esetén az átvételhez szükséges jelszót a Packeta küldi el sms-ben illetve email-ben. Utánvétes csomagot Z-BOX-ba sajnos nem tudunk küldeni.

"Széljárta" termékeket a törékenységük miatt 500 Ft felárral tudjuk küldeni.

 

7. Szállítási határidő

 

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében max. 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően max. 30 nap. Ettől eltérő esetben tájékoztatjuk a vásárlót. Szerződött szállító partnereink a felvett csomagokat igyekeznek a következő munkanapon kézbesíteni. Nagy kiterjedésű és súlyú, raklapos csomagok esetén a kézbesítési idő megnőhet.

A kiírt szállítási határidők tájékoztató jellegűek, a raktárkészlet változásának függvényében változhatnak.

 

8. Házhoz szállítási információk

 

A webáruházunk által kapott megrendeléseket futárszolgálat, posta kézbesíti. A csomagok kézbesítése házhozszállítás esetén munkanapokon történik 8 és17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

 

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott email címen rendelkezésére állunk.

 

9. Elállás joga

 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

 

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

 

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,

  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

 

10. Jótállás

 

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. (IX.2.) Kormányrendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztót a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

 

Termék meghibásodása esetén a jótállási jegyben megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 munkanapon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Amennyiben a termék nem javítható, a termék számlán szereplő árát megadott bankszámlaszámra visszautaljuk.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

 

11. Szavatosság

 

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

 

12. Panaszok intézése

 

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, a felek bírósági úton érvényesíthetik igényeiket.

 

13. Adatkezelés

 

Az üzemeltető a webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben, amennyiben az alvállalkozója számára (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozásra a weboldalon a saját adatok kezelésénél van lehetőség (weboldal tetején levő ikonnal érhető el). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata és szabályzata a honlapon érhető el.

 

14. Egyéb rendelkezések

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Délegyháza, 2020. április 5.